Yasmnnn Kızlar yarın 38+0ım ve ağdaya gideyim artık diyorum nolur nolmaz her an doğum olabilir temiz olayım diye (ama hiç ümidim yok 40a kadar beklicek diye korkuyorum) sizce 38ken ağdaya gitmek için erken mi napsam?? Bu zamana kadar bekledim🤷♀️🤷♀️
Ulkukog123 Yasmnnn bence gidin zaten hemen tüyler çıkmıyor hazırlıklı olmuş olursunuz her ihtimale karşı
Seher__ Yasmnnn git canim bekleme 37 haftalık oldum çatı muayenesine gittim 2 cm açıklık varmış her an gelebilir dedi