bende bugün çatı muayenesi oldum 37+3 haftalık. doktor üst kemiğin biraz basık normal Doğum yapamazsın diyemem istiyorsan deneyelim ama dikişin çok olur dedi korktum açıkçası 😟 sezeryan yapmak içinde böyle söylüyorlar diye düşünüyorum beklesem mi diyorum kararsızım