Csrr 21 haftada idrar torbasina baski olup tuvalette idrar olmamasi ama sanki çiş varmis gbi baski olmasi tehlikeli bir durummu bugün birisi idrar torbasina baski varsa muhakkak doktora gorun dedi 😒😣
Mlsgzll Csrr hayır canım ben 35 oldum o haftalardan beri olmasa bile her dakıka wcdeydim hala öyleyim 😀
Zmrtbdk Csrr yok canım.Devamlı tuvalete taşınıyoruz biz de.Baskı yapıyor bebek bu çok normal.34. haftadayız biz de.Bazen idrar torbama bir darbe yiyorum o an altıma kaçıracak gibi oluyorum 😅Böyle şeyler de olacak yani hazır ol.
anapanda12 21 hafta baskı hissi için biraz erken gibi, belki idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktora gidip danış , 16da baskı hissedip gittiğimde çıkmıştı halada devam ediyor
Csrr Hazelkrnz yaaa bugun kan aldılar crp bakilcak enfeksiyon varsa cikar mi onda acaba bide ultrason da bebek kafa göbeğimde ayaklari tam adagidaydi ondan olabilir mi
Hazelkrnz Csrr pozizyondan dolayıda olabilir ama kanda enfeksiyon çıkar mı bilmiyorum idrarda çıkar diye düşünüyorum canım sağlık ocağında versende olur
Zmrtbdk Mlsgzll abbooewww 🙈😂 canın sağ olsun yıkanır.Oluyormuş kaçıran da.Ben de hep direkten dönüyorum 😅😅😅
Mlsgzll Zmrtbdk bazen sanki vuruyor gibi oraya hemde daha yeni girdiğim halde hamilelikten sonra Da böyle kalıcam gibi geliyor hiç kurtulamıcam sanki 😀