Bsyldrmdlk Doğumdan sonra almayı düşünüyorum sütümün gelip gelmeme durumuna bağlı olarak. Fakat fiyatlar hayli yüksek 🙄 Önerebileceğiniz ve kullanıyor olduğunuz uygun elektrikli göğüs pompası var mı?
Fatovebebegi Bsyldrmdlk çivilde 230 TL’ye wewell marka turuncu elektirikli ıkı kafalı ıkı pompalı yanı pompa var ben kullandım çok memnun kaldım çok güzel cekıyor Bıde bayb plus markası var ebebek de 190 tl ıkı kafalı oda suan onu kullanıyorum masaj yapma özelliği de var çok iyi cekıyor ıkı ürünün de fıyatı uygun ve çekişi çok iyi diğer markalar 450 tl pahalı
KubSav33 Bsyldrmdlk philips avent pahali ama glb gerci manueli var bi de otomatigi manueli daha uygun
Gulsahb ozgeya merhaba size bir şey sorabilir miyim. Lansinoh tekli kompakt aldım da şarj aletini prize takmak gerekiyor mu ilk aldığımızda. Aldım ve prize takmadan çalışmıyor. Böyle mi olacak hep yoksa bir kaç saat şarj etmek gerekiyor mu
Melikeeee03 Bsyldrmdlk canım babymall da şu an lansinoh ürünlerinde %25 indirim var son gün 23 Haziran. Bende tekli almayı düşünüyorum. Hemen bak
Alev118 Philips avent aldık.Henüz denemedik ama küçük,hem manuel hem otomatik.Doğuma 40 gün var daha ,inşallah iyidir .