kızlar sancı gelmesi açıklığın sağlanması için değil mi ? bazilari diyor ki açıklığım var ama sancim olmadgi için suni verdiler diyor. Açıklık olduysa zaten maksat hasıl olmuştur neden sancı veriyorlar ki anlamiyorum suni olayini bilen biri beni aydinlatabilir mi ?