Merve_t Bebek karnıma çok baskı yapiyor tam göbek deligimin yan tarafi . Ve gitmiyorda ordan bir yere sizce normal mi
ozgebulutoz Merve_t tabiki normal bazen poposunu tek biyere dömeltebiliyo cekmiyor ordan biraz oyna bakalım göbeğinle haraket et o zaman değiştirir
Senailhan Elinle biraz ovala yani sever gibi yap düzelir kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama aşırı olmadığı sürece normal o baskılar
Senailhan Merve_t Doktora gözükürseniz veya ararsanız iyi olur korkma ama sen stres yaparsan o da hisseder ve daha çok kasar kendini doktor seni bilgilendirecektir birşey yoktur Allahın izniyle
Lily Biraz tatlı bişeyler yiyip yan yat ve karnını okşa bebişin rahatlayıp hareket edince baskısı geçer😊