Merhaba arkadaşlar kızçem küvezden çıktı bugün yanımda artık bende sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istedim hemde benim gibi olanlara belki umut olur ve pozitif düşünürler diye düşünüyorum gelelim hikayemize bizim erken doğum riskimiz vardı hem rahim küçüktü hemde rahim ağzı kısalığımız vardı 30 haftaya girdiğimizde 3 cm açıklığım ve sancılarım vardı hastanede yattım bir müddet iğneler serumlar derken sancılar durmuştu yaklaşık 2 hafta kaldık hastanede daha sonra taburcu olduk aradan 2 gün geçti ve yine sancılar başladı tekrar hastanede yattık ve tansiyonum sürekli düşüktü ve kan yok denecek kadar azdı bende ilk doğumum sezeryandı sancılar ve kasılmalar yırtığa yol açmak üzeriydi neyse geçelim buraları 34 haftalık olduk ve artık doğumu durduramaz hale geldik açılmam 7 cm olmuştu ve acil sezeryanla doğum yaptım 2270 gr 48 cm 8 gün küvezde kaldı ve bugün yanımda çok şükür sormak istedikleriniz varsa elimden geldiğince cevaplamak isterim herkese hayırlı doğumlar