Asla tavsiye etmiyorum kadın hastalıkları için de gittim 3-4 doktora o hastahane de gittiklerim salak salak teşhis koydu 10 doktor histereskopi ol dedi bunlar asla gerek yok şöyle böyle aylarca hormon kullandım boş yere Allaha şükür kendi doktorum histereskopi ol dedi etraftakilerinde çenesi durmuyo aman sıkıntı olur dediler cahilde değilimde dinliceğim tuttu milleti polipler varmış onlar alındı 3 ay sonra hamile kalabildim özelden geliyorum deyince hayvan muamelesi yapıylar resmen ben gittiğimde doktor sayısı daha azdı perinataloji bölümündeki doktor mükemmel sadece 👍🏻👏🏻 , ilk bebeğimi kaybettiğimde gittim önce düşük yaptırdılar sonra kalan parçaları aldılar ve düşük yaptırıcaklarını söylemedler o ağrı yüzünden şu an hamileyim Allah izin verirse nasip ama normal doğum düşünmüyorum (ki ben istesemde plesantadan dolayı olmucak ) benim kişisel tecrübem bu memnun kalan çok var kadın doğum bölümü hariç diğer bölüm doktorları 10 numara