elifiiimm Kizlar merhaba 19+5 gunluk hamileyim gogus icin lansinoh krem kullaniyorum dun gögsumden 2 damla kan geldi hamilelikte boyle bisey yasayan var mi hassasiyetten dolayi olabilir mi
[silindi] elifiiimm çok kaşıyıp tahriş olabilir. Ama bu haftalarda gögüs ucu krem kullanmak zararlı çünkü rahmi uyarıyor ve erken doğuma sebebiyet veriyor.internette araştırın isterseniz canınızı sıkmayın bir şey yoktur inşallah
2cocukannesi elifiiimm kullanma canım gereksiz bir krem gümüş başlık al meme uçlarına en güzeli yan etkisi de yok
Elabadeninannesi elifiiimm kreme çok erken başlmşsn 32 haftadan sonra kullanılıyor o krem doktora sormadan kullanma derim
elifiiimm Ya bana erkenden basla yara olmasin dediler simdi bakiyorum herkes 8.ayda baslamis insallah bi sıkıntı cikmaz bidaha surmem krem falan zaten