Svdsmh bende 39+5 doktor 4 gün önce vajinal muayene yaptı o kötü geçti ya.. 1 cm acıklık var normal bu haftalarda dedi bebek kanala inmemiş.. Zaten nişan leke falanda gelmedi, ama bebeğim cok hareketli maşallah nst de sancı da cıkmıyor,, çatımla ilgili normale uygunmuyum yorum yapmadı bende canım acısına birsey soramadım morelim bozulmuştu,