Elif_sahra60 Kızlar merhaba bugün 8 hafta olduk çok şükür🙏Ama sürekli yatıyorum diyebilirim. Aşırı yorgunluk var. Yemek yemek istemiyorum resmen kendimi zorluyorum dışarı çıkmıyorum çıkınca çok çabuk yoruluyorum sizde durumlar nasıl😶
KubSav33 Elif_sahra60 bende aynii asiri yorgunluk bi de bende mide bulantisi da var aksama kadar pert gibi yatiyorum aksam biraz yuruyusle fln kendime geliyorum alti haftalik hamileyim
Evinanne Elif_sahra60 bende öyle canım 12 haftalık olduk hala öyle iki adım atsam yoruluyorum sürekli uyumak istiyorum geçer inşallah 🙏🏻
Evin_toprak Bende öyleydim 8 haftalıkken şimdi 12+5 oldum daha yeni yeni geçmeye başladı halsizliğim gayet normal yani 3 aya kadar..
SedaaaS Bende öyleyim ama etrafımdakiler nazlanma falan diyorlar acaba psikolojik olarak mı yapıyorum diye düşünmeye başlamıştım 😂🙈
Elif_sahra60 SedaaaS 😁😁benim eşim naz yaptığımı düşünüyor daha 2 ayda böyleysen sonrası yaş deyip gülüyor🤣Sürekli normal deyip duruyorum🤣acaba bizdemi sorun var🤤
SedaaaS Elif_sahra60 anlayamadım ki 😂 sadece eşim değil ama herkes söylüyor demekki sorun bende 😂😂😂 ama cidden çok halsizlik oluyor çok uykum geliyor 🙈🙈