Anneler selam . 9 haftalığız bugün kan sonuçlarımı aldım şeker olduğunu dikkat etmezsem yükseleceğini söyledi doktor buna dikkat ederimde troid nodüllerim yüksek çıktı ilaç verdi saçma dapan konuştu bide tedavi olmazsan düşüğe neden olur bebeğin zeka geriliğine neden olur dedi korkuttu varmı aranızda böyle olan?