Üç aylıkken çok hasta olmuştum gripten dolayı hatta hastanede yattım gece serum aldım bi ton ..şansıma doktorum o gün nöbetciydi canım da deli gibi çiğköfte istiyordu doktoruma sordum yemesen daha iyi olur dedi ama canım cektigi için abartmadan yiyebilirsin dedi 3 tane yiyebildim korkudan evde yapılanlar da dışardaki tadı vermiyoo yaa😃