Kdrykenan Kızlar bugün kontrolüm vardı bebeğin kilosu 2186 gram çıktı sizce az mı kilosu on gün önce kontrolüm vardı o zaman 1938 gram dı çok bi kilo almamış sanki doktor da almış ama çok almamış dedi sizce nasıl 🤷♀️??
Gulcan123 Kdrykenan bizde dün kontroldeydik 32+3 de 1900 gram dedi doktorum. İmom kullanıyorum kilosu az geldiyse tavsiye edebilirim size d
Kdrykenan Nurcin54 33 haftanız dolmuş mu idi sizin biz 33+1 iz alında dikkatli besleniyorum kilo aldıran şeyler yiyorum ama demek ki işe yaramamış mı ki
Kdrykenan Gulcan123 doktor mu tavsiye etti size siz kendiniz mi kullanıyorsunuz gyno ferro sanol kullanıyorum sadece içinde vitamin folik asit falanda var başka ilaç kullanmıyorum 🤷♀️
Gulcan123 Kdrykenan 28 haftalıkken bebeğimin kilosu biraz düşüktü doktorum tavsiye etti imom balık hapı kullan diye içerisinde sadece balık yağı değil başka vitaminlerde var o yüzden faydalı oluyor. Benim bebeğime yaramış umarım sizin içinde faydalı olur
Gulcan123 Kdrykenan bu zaten ilaç olarak değil vitamin destek olarak alıyorum. Devlet karşılamıyor 50 lira gibi bir fiyatı var
Gulcan123 Kdrykenan tabi sen yine sor doktoruna ama hiçbir yan etkisi yok ben doğumdan sonra da imom latte olandan kullanmayı düşünüyorum emziren anneler için. Bebeğin 6 yaşına kadar olan refleks ve beyinsel faaliyetlerini geliştiriyormuş