Denizanne Aysebkr1258 ya evet orda cimrilik yaptım yeni doğan uç alıp taktım canım daha ucuza geliyordu. Çünkü biberon ikili uzun bi süre gider bana dedim sadece başlığını değiştirdim o yüzden 😄
emirhaninannesi Ya kislar kalin battaniye ye gerek varmi acaba benimde temmuz basi dogum bi ince bi orta kalinlikta bide muslin koydum yeterli dedim ama kalin battaniyeye gerek varmi bilmiyorum
Denizanne emirhaninannesi ya bende emin değilim en kötü pusetinin altına koyarım daha rahat olur diye aldım canım
Aysebkr1258 emirhaninannesi kalın değilde ben nohut battaniye koydum penyelere göre biraz daha kalın oluyor onlar ayriyetten 2 tanede penye battaniye koydum
ozgeya emirhaninannesi hiç gerek yok.Ben eylül’de doğum yaptım,hastane çıkışının penye battaniyesine sarıldı sadece.Müslin battaniyeyi de pusetin üstüne örttük hastaneden çıkarken.
Denizanne Fasulyem22 bebekleri hastanem yıkamıyor verniks çıkmasın diye çok temizde slinmiyormuş canım eğer gerçekten çoook pis bırakılırsa bebek ben biraz pamukla silmeyi düşünüyorum abartılı yerleri
Fasulyem22 Denizanne çektim resimlerini 15 hafta sonra lazım olacak 😊😊 birde kıyafetleri 0 3 mü aldın biraz büyük görünüyor da yada büyük mu almak lazım
Denizanne Aysebkr1258 bende 1 nohut 1 penye 1 muslin 1 de hastane çıkışının battaniyesini aldım çok kalın değil umarım işime yararlar orda boş taşımak istemem
Slinn Denizanne her şey çok güzel tatlım rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin🥰pandalar e bebekten mi? Çok beğendim
Denizanne Slinn pembe hastane çıkışı mı canım? Değil instagramdan bi butikten almıştjm markasını unuttum ya etiketleride kesince... 🧐
Slinn Denizanne iki çeşit pandalı gördüm resimlerde panda dimi onlar ? 😂😂eşim bizim bebişi minik panda diye seviyor da zaafımız var ondan ilgimi çekti
Denizanne Slinn bir pandalı var bir tavşanlı var canım pandalı gerçekten çok güzel markası aklıma gelince yazcam sana