Arkadaşlar ben 20+1 günlük hamileyim karın ağrısı ile hastaneye gittim Apandistimde iltihap çıktı. CRP degerim 7,93 iken 2 gün içinde 32,8 çıktı,, Lökosit degerim 20 çıktı ikiside cok yüksek 2 gün hastane de kaldım antibiyotik verdiler ama düşmedi şimdi de augmentin kullanıyorum ama yine düşmedi ne yapabilirim? Tekrar hastaneye mi gitsem? Bebeğime bi zararı olur mu çok korkuyorum. Apandisit ameliyatı da olmak istemiyorum. Günlerdir antibiyotik alıyorum. Ne yapabilirim arkadaşlar, bi akıl verin. 😏😏