Skn23 erkenden söyleyip oynatıyorlar insanı😅.12 de perinatolog ikili testte erkek dedi.14 de kendi doktorum erkek gibi dedi.16-17 de kız demeye başladı.21.hafta detaylı ultrasonda artık kız dediler.O zaman inandım.16-17 haftalardan önceki tahminler için %60-70 doğrudur diyorlar.Çok da yanılmalar oluyor.Bebek daha küçük oluyor ve cinsel organ da tam oturmamış oluyor.