Bebeğim 23haftlık bu saatte kadar hareketlerini hissedebiliyordum ara ara tabi yine de dünden beri hissedemiyorum. Ağrım falan da yok üşüttüğümde kasık ağrılarım oluyor endişelenmekte istemiyorum. Çikolata yiyip uzanıyorum. Fakat yine birşey hissedemiyorum büyük ihtimalle ben suan kurgulandıgımiçin böyle oluyor