elifiiimm Kizlar merhaba 19+5 gunluk hamileyim gogus icin lansinoh krem kullaniyorum dun gogsumden iki damla kan geldi hassasiyetten dolayi olabilir mi hamilelikle boyle bisey yasadiniz mi
[silindi] elifiiimm çok kaşıyıp tahriş olabilir. Ama bu haftalarda gögüs ucu krem kullanmak zararlı çünkü rahmi uyarıyor ve erken doğuma sebebiyet veriyor.internette araştırın isterseniz canınızı sıkmayın bir şey yoktur inşallah
elifiiimm Bana hamile kaldigimi ogrendigim gibi kullan dediler ben yine biraz zaman geçmesini bekledim oyle kullandim ama ne zaman kullanmaya baslamak gerekir
[silindi] elifiiimm gögüs ucunuza krem sürmeyin gögsünüze sürün oralar çatlamasın diye. Ama göğüs ucuna krem 36-37. Haftadan sonra sürülüyor. Doktorlar bile o zamanlarda sürün diyor. Ben gögsüme krem sürüyorum ama gögüs ucuma getirmiyorum