hamile kaldığımdan beri ara ara kasıklarımda ve vajinamda ağrı oluyor. her defasıda doktorumla iletişime geçiyorum ve aldığım cevap hep aynı; “kanama yoksa önemi yok, bol sıvı al, istirahat et.” 100 günü geçti hamileliğim, çok şükür riskli bir durumum yok. stres yapmayın kendinize.