gulsahkir1 Benim gibi olup bekleyen varmi. Hicbir belirti yok. Surekli ne zaman dogacak sorulari. Cok bunaldim yaa.😤😤
gulsahkir1 Burcukadir 40 i beklemem insallah ya simdi bile cok stresliyim. Yarin dr randevusu var insallah bisey soyler
Eliztos_27 Bende 39+5 im gelen giden yok bugün gittim doktoruma pazartesiye kadar doğmazsa gel dedi inş sezeryana kalmam 🙄 yada hayırlısı ne ise o olsun
Bebehim Eliztos_27 bende salı günü gittim 2.gebeligim 39+6 doktorum dogmazsa p.tesi gel dedi çok endiseliyim
Eliztos_27 Bebehim hakkımızda hayırlısı olsun canım ❤️ Ama benimkinin suyu azalmış her an hareketlerini takip etmeliyim Allah korusun 😪
Bebehim Eliztos_27 aynen hakkımızda hayırlısı . Aynen banada doktorum 2 haftadır suyu azalmış diyor ama hareketleri bana aşırı fazla geliyor