Asla inanmayın böyle şeylere.İlk gebeliğimde de ikinci gebeliğimde de saçımı her ay boyattım.Doktoruma da sorduğumda Saç açıcıların tenle teması olmazsa iyi olur fakat boyatabilirsin demişti.O nedenle açıcı kullanırken saçımın dibine uygulatmadım.Gebelikte onu yapma bunu yapma diye öyle saçma şeylerle insanı korkutuyorlar ki.Her söyleneni yapmaya kalksak 9 ay boyunca insanlıktan çıkarız herhalde ☺