Aleyimm44 Kızlar 40 haftanın içindeyim dün hastaneye gittim 2cm açıklık vardı bugün nişanım geldi sancılarım ne zaman başlar doğumum olurmu hemen bilgilerinizi benimle paylaşırmısınız?
seher_unl Aleyimm44 ilk doğumumda cuma günü nişanım gelmişti pazar gecesi sancılarım başlamıştı herkesin bir olmuyor hayırlı doğumlarınız olsun inşallah 🌸
Hilayse Aleyimm44 hareketli ol bebek kanalda ilerlesin ılık suyla duş al kendini rahatlatmaya çalış sağ salim kucağına alırsın inşallah 🤗
Denizanne Aleyimm44 hiçbir fikrim yok üstte kalsın diye yazıyorum canım. Ama burda okuduklarım kadarıyla bence en fazla bir kaç günün var. Bi avazda canım 🙌🏼
Momsss Emineekinci benimki de Doğum kanalına girmiş kafası aşağıda baya doktor Çatı muayenesinde kafasına dokunabiliyorum dedi sancı açılma bekliyorum bende🤔
Momsss Bende 38+6 yım dün nişanım geldi 1 cm de açıklığım var,inşallah bi an önce sağlıklı sıhhatli evlatlarımıza kavuşuruz canım🙏🙏🙏
Aleyimm44 Momsss bende 39+3 dün 2 cm açılmam vardı bugün nişanım geldi çok heycanlandım çok az sancılarım var vajenimde bazen acıyor ama bakalım inş bir an önce bebeklerimize sağ salim kavuşuruz canım😘
Momsss Aleyimm44 inşallah canım her saniye dua ediyorum artık sancım suyum vs gelsin diye sabırsızlanıyorum☺️😘
Cansn Aleyimm44 nişanım geleli 4 gün oluyor. 3 parça geldi benden daha da gelir mi bilmiyorum. Vajinam da ciddi baskı olacak kramp gibi ağrım oluyor son 4 gündür. Ama hala düzenli sancı VS yok. Yürüyüş spor Çömelme duş dans falan bir sürü şey yapıyorum ama gelen giden yok.
Aleyimm44 Cansn benmde vajinamda ağrı oluyor ama düzenli sancım yok bugün çok yürüdüm vajinam ağrıdı sonra eve geldim biraz uyudum uyandım aşırı idrarım var koşarak lavaboya gttim ve nişanı gördüm
Cansn Aleyimm44 bir an önce sağlıkla alırız inşallah kucağımıza geçer bunların hepsi 🍀 belirsizlik zor sadece bir an önce bitsin istiyorum