Aygnrbasak Merhaba kızlar ilk haftadan Beri ağzımın tadı çok kötü tükürüğü bile yutamiyorum 10 haftalık oldum ne zaman geçecek bu çile 🥺🥺😁
Gulsah7171 Aygnrbasak ayy canım ben onu çok yasadım ağzımın içinde bazen acı bazen demirsi Bi tat oluyordu 1 hafta sürdü geçti sonrasında ara ara oldu şu an 33 haftalıgız ara sıra yine olur naneli şeker çok iyi geliyor
Htczmra Aygnrbasak 20. Haftamdayim ağzımın tadı hala çok kötü bazen eksi bazen acı bı tat var maalesef benimki geçmedi meyve yiyince daha acilasiyo hatta değişik bisey