Tugetpak Kbrars10 bende pazartesi doktora gidicem inşallah öğrenirim 🙂15. + 1 im ama 8 gün geriden geliyordu Bebek.
Nurr Kbrars10 12+4 de kıza benziyor dedi doktorum perşembe günü başka bir doktora gittim oda erkek galiba dedi 15 haftalık olduk 5 martta kendi doktoruma gidicez bakalım gostericek mi 🙂
SnmKskn Bugun doktora gittik 12 haftalik hamileyim dontor kiza benziyor ama emin degilim daha kucuk yanilabilirim dedi bakalim belki 2 hafta sonra kesinlesir 😊
Kbrars10 Sevgim hayırlısı olsun inşallah 😊😊 bende bi umut değişir diye bi sonraki randevumuzu bekliyorum 😁😁😁 tabi önce sağlıklı olmaları 💕
Pamuksekerim Bende geçen hafta öğrendim 15+4 de ikinci kızımı öğrendim 2 hafta sonra kontrole çağırdı bi umut degisirmi ki 😀 insan iki meyveden de tatmak istiyor..Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucagimiza almayı nasip etsin 😊
Kbrars10 Pamuksekerim bende ikinci ye oğlum olacagını ögrendim dediğiniz gibi insan değişik olsun istiyor ama sağlıklı olsunlarda önemli degl 😁💕 bende bi umut değişirmi diye bidahaki kontrolu bekliyorum 😁😁