Kızlar ben oğlumda 41 hafta sonunda iri bebek olduğu için sezaryen oldum 1 yaşında şuan ve 2ciye hamileyim. Birşeyler duydum sezeryan sonrası normal doğum oluyor diye bilgisi olanlar aktarabilirmi Bursa’da yaşıyorum ayrıca yaptıran doktor önerisi paylaşırsanız sevinirim 👍🏼