Merhaba arkadaşlar perşembe günü doğumum var ama bebeğim son 1 aydır kilo alımı durdu şuan doktorum 2700 dedi ama ultrasona göre doğmuyomuş sanırım bide benim karnımda küçük 37+5 olmama rağmen iç karnın geniş olması doğru bişeymi geniş olduğu için küçük duruyo olabilirmi