Ftsfts ilacsiz degil tabi ki ben ilac kullanmadigim icin u kadar ilerledi yarim yarim ictim hep gecmedi iki gundur antibiytik tedavisi uygulaniyor bu sekilde gececek gecmessede artik ne yapilir hic bilmiyorum
Ama kendilginden filan gecmiyor ve gebelikte enfeksiyon ciddi sorunlara yol acabiliyo doktorunuzun verdigi cozum yolunu mutlaka uygulayin zaten verecekleri ilaclat bebeginize zarar verecek ilaclar degil