Atlarlayasayan Berenannesiceren suniyi açılma olsun diye yapıyorlar ama herxaman açılma gerçekleşmiyor yengemde açılma yoktu suni verdiler yine açılmadı sezeryana döndüler oyüzden
hunilimom Berenannesiceren suni veriyorlar ama açılma olmuyor bazen rahimi yumuşatmak için fitiller felan var herşeyi denerler olmazsa sezeryan dönüyorlar diye biliyorum
Cansumus Berenannesiceren bi ot varmış canım Doğumu kolaylaştıran adını unuttum internet ten bak o işe yarıyormuş bide hurma ye yürü plates topunda egzersiz yap
Sengulkrgz Berenannesiceren ama her zaman acilma olmuyor yani garanti degil diye biliyorum yanlis da bilgi vermeyeyim
Nur9286 Berenannesiceren 2 cm açılmam vardı ilk doğumumda doktor açılma olmayınca suni sancı vermişti sonra da Doğuma aldılar
Momsss Berenannesiceren canım benim 38.haftamda 1 cm açılmam vardı suni sancı istedim doktorum doğumunu başlatırım ama yanıt verebilir de vermeyebilir de onun kesinliği Yok eğer 1 gün içinde yanıt vermezse seni sezeryana almak zorunda kalırım dedi ben de bekliyorum işte
Busrakrkmz28 Berenannesiceren açılma olmadan suni verdiler ve Allah yardım etmese bebegimi kaybediyordum.
Busrakrkmz28 burhanaltintop Mehmet sipahi de muayene oluyodum ama acilden giriş yapınca dogumu Nilhan özen yaptırdı.
Berenannesiceren gozz canım soruyu anlatamadım galiba. Suni şancı ile doğum başlatılır mi diye sordum doktorum öyle önerdi ondan fikir almak amaclı sordum.
Sengulkrgz Berenannesiceren anlatamamak degilde yanlis sormusssun...Tabikide sunu sanci ile dogum baslatilir ama yeterli acilma varsa ve bebek dogum pozisyonunu almissa eger bu ikisi yok ise sunu sanci verilmez sezeryan olur.
gozz Berenannesiceren Suni sancı ile Doğum başlatılıyor tabi ama açılmana bağlı.Benim açılmam olmadı 9 ay 12-13 gün bekledik yine olmadı çatım darmış en sonunda sezeryan oldum 🤦🏼♀️Allah gönlüne göre versin
Senbibak Berenannesiceren canım hafta 40 ı geçince suni ile başlatıyorlar ama ordan sezeryana dönen çok oluyor yeterli açıklık olmuyor bazen
Berenannesiceren Kbr06 çok zor oldumu benim de şancı açılma yok sadece bebek pozisyon almış suni ile başlatmak ıstiyor doktor korkuyorum