Ceydanella Kızlar 19 haftalığım karnımda sol tarafımda böyle pıt pıt birşey atıyor bebek mi hareket ediyor yoksa gaz karın guruldaması falan mı nasıl ayırt edebilirim ilk gebeliğim tecrübesizim ☺️
sevgitekes Ceydanella 18 de seğirme gibiydi 19 da tam tekmelerini hissettim kasikta oluyor genelde ayırt ediliyor bir hafta bekleyin gelir tekme
Sera00 Ceydanella ben de 19+6 yim 10 gundur damar atmasi ve seğirme olarak hissediyordum 3 gundur hissedemyrm. Evet sizin hissettginiz de bebek hareketleri
Meryu sevgitekes karnınıZda nerde olduğunu hissediyo musunuz sertleşiyo mu bebeğin olduğu yer bende öyle olmaya başladı da korkuyorum 18.haftaya girdim bugün
Serenaynaynay Sera00 arada bende hissedemiyorum. Hissetsem bile bi pıt oluo gecio gibi. Evham ediyorum sonra 😕
Sera00 Serenaynaynay pıt pıt dahi etmedi 3 gündür dayanamadim ağlayarak gittim dr a ultrasonda gördüm bebegi rahatladım
Serenaynaynay Sera00 valla gayet normal kuzum. O tarz kalp durma durumlarinda herhangi bir belirti olmadigi icin evham yapiyoruz. Allah korusun yavrularimizi saglikla alalim kucaklarimiza. Ayrica aile hekimleride bebegin kalp atisina bakabiliyor. Aklinda bulunsun 😊