Rozawxz İç güdüsel olarak hepimizde bir annelik güdüsü var. Eminim hepimiz altından çok kolay kalkacağız 1 hafta da birbirimize alışma tanışma sürecimiz olacak. Sonra bir tek sen anlayacaksın neden ağladı, neyi var diye.. Daha doğmadan kutsal bağımız oluşuyor doğduktan sonra da bunu başrırız. Karnı doysa canı yanmasa ilgin alakan onda olsa daha ne olsun ne ister bebek ☺️ bol bolckoy koynuna sarıl öp kokla kokunla uyut kucakla.. bir daha küçücük olmayacak doyasıya kucaklayamayacağız kimseye de danışma sen annesin en iyisini yaparsın :)