Kubraargin
Oğlum 4 kilonun üzerindeydi. Çatım uygun olduğu halde normal sıkıntı olur demişti doktor. O yüzden sezeryan oldum öyle anlatıldığı gibi korkunç değil. Ben en çok ilk ayağa kalkınca acı çektim o da normal doğum sancısı kadar zor değildir diye düşünüyorum. Şimdi bir kızım olacak aradan 7.5 sene geçti normal denesem mi diye bir düşündüm ama kurban bayramına geliyor doktor bulamam bulsam da normal olmaz yine sezeryan olur iki acıyı birden çekerim korkusuyla yine sezeryan istiyorum.