İlk çocuğumda acil sezaryen oldum 8 yıl aradan sonra Pazartesi günü tekrar sezaryen olucam mecburen. Bu konu kişiden kişiye değişir bence. Herkes başından geçen durumu kotuluyor iyi durumu tavsiye ediyor. Sizin için ve bebek için o an hangi durum gerekliyse o yapılıyor. Herkes için hakkında hayırlısı olsun... Ben sezaryen oldum pişman değilim. Normal doğum olanlar bizden daha şikayetçi. Bizim karnimizda ömür boyu tasiyacagimiz kesik yarası var. Sağlık olsun yapacak bsy yok. Tüm anne adaylarına sağlıklı ve sorunsuz doğumlar diliyorum....