Kızlar ben 38 haftalık hamileyimde randevü alıcaktım 182 aradım ama doktorumun randevü kabuk etmediğini söyledi ilgilenen kişi dedi ki randevüleri kapatmış gidip hastaneye sorun dedi neden kapatmış olaabilir ki senelik izin mi acaba umarım öyle değildir son haftalarda