Arkadaşlar rubella testim pozitif çktı 2,24 doktor iyi değil enfeksiyon doktoruna git dedi çok korktum interneten bakıyorum çok kötü şeyler yazıyo bir de yermezmiş gibi 5. Haftadayım kesenin etrafında sıvı göründü ağrım da var düşük riskin çok dedi doktror bi de yola çıkacağız bugün arabayla van dan istanbula ne yapacağım bilmiyorum