2015 te nisa hastanesi asiye uzun da doğum yaptım kendisi cahiliye devrinden kalma bilgisiz diplomasını ezbere almış asistandanla bile denk tutmycam biri ölümlerden döndüm gebelik şekerimi anlamadığı gibi 36 haftada 160 /100 çıkan tansiyonumda bile rahat davranan biri en iki kelimeyi esirgemiş ve bütün anormal tahlillerime normal deyip geçmi idrarda 2 pozitif çıkan şekere kadın sonuçların normal dedi idrarda protein kaçağı var normal dedi demekkki her doktor doktor değil her dediğine güvenmemek gerekiyormuş 37.haftada okmeydanında bebeğinin suyu azalmış oligohidroamnios teshisi konuşdu ben yine güvenip ona gittim bebek te bende ölebilirdim yine herşey normal dedi şaka gibi 9 ay boyunca kustum meğer gizli şeker varmış ve ben bunu 2. Gebeliğimde üniversite hastanesinde öğrendim bana eski bütün tahlillerini getir dediler onun normal dediği tahlillere sen preeklemsi hastasıymışsın dediler ben burda nasıl bir hekim olduğunu hastayı nasıl takip ettiğini yazıyorum normal bir gebeyi babamda doğurtur önemli olan riskli gebeleri takip edemiyceksen doğruyu söyle de bizde başımızın çaresine bakalım onu Alllaha havale ediyorum