Yavrumbenim Kızlar yaa sanki beynim dönük gibi yada sanki kafa taşım dolu zor taşıyorum gibi bir durum yaşıyorum bir haftadır aceba tansiyon sorunum mu var bilemiyorum yayladayım pazartesi doktora gideceğim ama başına bu durum gelen oldu mu Hiç?
Esezgin Ben de öyleyim böyle sersemlik var gibi sıcaklar sanırım çok etkiliyor umarım bir şey yoktur.