Neslihan22 Meryem2200 bana 38+2 de verdi eger 38. Haftayi gecerse istediginiz tarih verebilir doktorun insiyatifine kalmis
Meryem2200 Adves tesekkur ederim suan36+0 haftaligim 5 temmuzda 38+0 oluyorum ins o gune verir doktor 🙊
Alarasel Meryem2200 ayy insn biran önce doğrmk istiyo demi 🤣🤣🤣bnde inşAllah Allah şzin verrse sezeryan olucam 38. Haftada hmn olmk istyrm 🤭😀. Ama çok korkuyrm yaa çok ağrı oluckmı fln 😱🤭🤭😐Allah yavrularımıza kavuştrsn
Meryem2200 Alarasel evet canim sorma ya ins bide istedigimiz gune verirler 🥰😍 allah yardim eder ins ya agrimiz falan olmadan hemen kalkariz 🙏🏻💙
Annecik48 Meryem2200 hiç bilmiyorum niye o kadar geç tarih verdiğini ben direkt sezeryan demistim belki normal doğuma sevk etmek için mi niyeyse artık bilemiyorum
Miracim Meryem2200 gun vericekmisiniz diye sordum evet dedi zaten en fazla 3 haftam vardi 40a bekletmiolar sezeryanda. En fazla 39 a kadar.
Miracim Meryem2200 ama icimden de 10 temmuz olsa keske diye geciriyodum. Doktor kendisi 10 temmuz da alalim diyince sevndim 🤗
Meryem2200 Miracim ayy ne guzel gonlunuzdeki olmus ins benim doktorumda ben soylemeden 5 temmuz der 🥰