Kiboss Şeker yüklemesi için sabah belli Bi saat var mı yoksa aç gitmemiz yeterli mi bide glikozu ilk kanı aldıktan sonra mı aldırıyorlar
Ftmbyrktar_1990 Kiboss ben etlik zübeydede yaptırdım hala oradayım kan falan almadılar 50 lik bi gazoz gibi bişey verdiler açtım 1 saat sonra kan verdim şimdi hangisi doğru acaba 🤔🤔🤔
Minnosunannesii Sabah aç gidiyorsunuz ilk kanı alıyorlar sonra şeker yüklemesi yapıp 1 saat sonra tekrar kan alıyolar bekliyosunuz ve 1 saat sonra da üçüncü kanı alıyorlar