Anneolmak38 adet bitiminde çekiliyor. Ben başkent üniversitesinde anestezisiz 350 tl ye çektirdim, devlet hastanelerinde muamele çok kötü olduğu için. Tüplerim tıkalıydı ilaç takviyesi yapıldı işlem esnasında. Ağrılı bi süreç doğruyu söylemek gerekirse. İşlem esnasında ağrıdan ağladım ben ne yazıkki. İmkanın varsa anestezili çektirmeni tavsiye edebilirim. Filmden 2 ay sonra da kendiliğinden gebelik oluştu.