cennet_aka27 Coraspin kullanıyorum 22 haftalık hamileyim doguma kadar kullanacağım ilacı normal dogum istiyorum. Bu ilacı kullanıp normal dogum yapan var mı?
dygualmila cennet_aka27 neden böyle bişey sordun ki aspirin kullananlar normal yapamıyomu bende kullanıyorum ilk defa duydum senden şuan sanmam bi alakası olacagını canım
Ozgull cennet_aka27 bazı devlet hastaneleri almamak için yapmıyor sezaryen diyor direk ama coraspini doğuma kadar kullanmıyorsunuz doktor 30.haftalarda bıraktırıyor
Dyglila cennet_aka27 son haftalarında doktorun muhakkak keser canım genelde 32 haftada doktorlar kesiyor ilacı. Sezeryan yada normal doğum fark etmiyor bıraktırıyor. Ama bunun cevabını burdan aklın karışacak şekilde alamazsın en iyisi bunu doktoruna sor o sana doğru olan cevabı vermiş olur😊
cennet_aka27 dygualmila arkadasım kullanıyordu, doktoru normal dogum yapamazsın kanaman cok olur riskli olur dedigi İcin sezeryan oldu. Bundan dolayı bu postu actım
cennet_aka27 Ozgull kendi doktorum dedi canım doguma kadar kullanacaksın diye özele gidiyorum 1 temmuz da kontrolüm var o zaman doktora soracağım insallah 🤷♂️
Eliffff26 Banada doktorum 35. Haftada birakcaksin dedi iğneye doğuma kadar devam normal dogumda herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi ama çok korkuyorum kanama olur durmazsa die
cennet_aka27 Dyglila tesekkür ederim canım randevum 1 temmuz da canım o gün soracağım insallah burdan da bilgi almak istedim ☺️
cennet_aka27 dygualmila ne güzel benim ki daha 1 temmuz da kontrol aydan aya olunca zaman gecmiyor sanki 🤷♂️
Kbra42 Hem iğne hem hapı kesiyorlar canım kan çok cıvık olmasın doğumda diye zaten artık bebek büyümüş gelişimini tamamlamış oluyor
ozgurhayalim Ben iğne kullanıyorum. Doktorum normal doğum yapacağız dedi. Üstelik doğumdan sonra 1 hafta daha kullanıcam iğneyi