Yenianneeee61 Kızlar güneşlideyiz medical hospital da kadın Doğumda Sibel barut diye kadın doktoru var bile varmı nasıl bir doktor ? Yada o hastanede önereceğiniz başka kim var ? 🥰
Zehralismail Yenianneeee61 ya ben bayılıyorum o kadına. Doktorumu değiştim sibel hanıma rastgele gittim iyi kide gitmişim. Medicine da.
yorumcuanneniz Yenianneeee61 yunus emre hastanesindeki bayan doktorda cok iyi cok anlayışlı 👏 bağcılarda
Yenianneeee61 Loya06 erkek tercih etmiyorum canım ya eşim zorda kalmadığın sürece kadın olsun diyo 😊 ama teşekkürler yine tavsiye için
Yenianneeee61 Zehralismail peki normal doguma ikna edebiliyomu ? Ben çok korkuyorum ve öyle bi doktor olması gerek ki beni ikna edebilsin 😊 bu arada siz güneşlidemi oturuyorsunuz?
Zehralismail Yenianneeee61 ben halkalıdayım ama tesadüfen gittim. Memnun kaldım diye oraya gideceğim artık. Henüz doğum konusunu konuşmadık bana 2 li testi önerdi ben de yaptırmayacağımı söyledim anlayışla karşıladı. Çok tatlı. Her defasında herşeyi siz sormadan anlatıyor. Tam aradığım doktor.
Loya06 Yenianneeee61 en iyi kadın doğumcular erkek oluyo genelde canım 😊 ama sen nasıl istersen tabi nasıl rahat edeceksen 😊
Yenianneeee61 Zehralismail çok teşekkür ederim o zaman tavsiyen için tahminen ona gidicem ama bakalım hayırlısı 😊