Merhaba arkadaşlar;
Bu ay Regl günümü 1 gün sarktı 17 Haziran Pazartesi Regl oldum normalde 6 gün sürüyordu fakat bu kez Perşembe günü yani dün çok az nokta kadar geldi bugünde hiç gelmedi bu ay 3,5 gün olmuş oldum.
Ayrıca göğsümde begaz bir leke çıktı internetten araştırdım ismi süt kabarcığı diye çıkıyor genelde emziren annelerde ya da hamilelikte görülürmüş.
Şuan ben üstüne adet görmüş olabilir miyim?
Böyle bir durum yaşayan ya da bilen var mıdır?
Bilgilendirmenizi rica ederim