11+4 haftalık hamileyim normalde özel hastaneye gidip kontrollerimi gerçekleştiriyorum fakat bildiğiniz gibi bazı testler tetkitler özelde pahalı oluyor memnun kaldığınız devlet hastanesi doktorları var mı Bayraklı da yaşıyorum İzmir'e gelin geldim çok uzak olmasın önerileriniz ulaşım kolay olursa benim için daha iyi olur henüz İzmir'i bilmiyorum tam olarak