Sevgiada Merhabalar 36 haftam bitti bebeğim pozisyon olarak aşağıya dönmüş ancak kanala yerleşmemiş ama ben bugunler de adet sancısı şeklinde sancılar yaşıyorum ve kasiklarim da ağrı oluyor bu durumda sizce kanala ne zaman girer ?
Bebetto Sevgiada bebek son andada inebiliyomus daha oncesindede bildgm kadaryla bende 37 haftaligm surekli belim ve karnm agriyo sancim cikiyo ama acilmam yok nezaman olcak sabirsizlanyorm
PrenssAnnesiiii Sevgiada canm 36da kanala girmesi mi gerekiyor kanala girdikten ne kdr sonra doğum oluyor benm erken doğum riskm varda kafası kanaldan bi tık yukarda demişti
Deletedmom277 Sevgiada Kanala inmesi için bol bol yürü merdiven inip çık ve squat yap. Haftan tam tarihe göre biraz daha var iner inşallah.