Hm2604 Merhabalar adetim 5 gün geçti hala test yapmadım beklemedeyim dün gece pembe bi leke geldi çok az bişey az önce tekrar geldi adet mi olucam acaba bilgisi olan var mı pembe leke ne anlama geliyor
Sumyyg Hm2604 evet canm adet belirtisi bi kere benimde aynısı oldu öyle sanmıştım acaba hamilemiyim diye test bile yapmıstım sonuç negatifti maalesef 🙄 ama icin rahat etsin diyosan test yap bence