Klasik başlangıcı bırakıp direk hikayeme geçiyorum 😂 ne mide bulantısı ne kusma hiç bi sıkıntı yaşamadım zorlandıgım pek bi durum olmamıştı. Böylelikle 39 + 2 ye kadar geldim ve annemlere çay içmeye gittim 😂 gezdim hiç ağır vasıta olmadım hamileliğim boyunca neyse saat 22.30 da annemlerden çıktık eve gittik sonra malum hava sıcak hamileyken o sıcaklar x2 oluyor. O yüzden duşa girdim ne soguk ne sıcak suyla dus aldım ılıktı yani sonra çıktım duştan ystagıma geldim bornozumla oturuyorum elimde telefon sonra göbeğim bi kasıldı şişti şişti şişti ulen dedim noluyo önümü açtım tam göbeğime elimi koydumki bı ılık bişey aktı içimden. Allah dedim eşime seslendim suyum geldi suyum geldi diye sonra evde bi kosusturmaca ben ne yapcagımı ne edcegimi bilmiyorum tabi istemsizce gülüyorum eşimin telaşını izliyorum neyse saat 12de evden çıktık hastaneye gittik beni dogumhaneye aldılar açıklıga bakmak için 4 cm acıklık(37.haftada 1 cm acıklıktı 39da tekrar bakıldıgında 1 bucuk 2 dendi) çataldan indim yatagıma yattım hala gülüyorum ben ben gülüyorum bizimkiler sen mi doguruyorsun diyorlar neyse hafiften sancılar basladı ama zorlamıyordu son 1 2 sancı kıvrandırttı beni epidurali taktırdım ama ben sa cıları hissediyorum yine o kadar çok olmasada hisseyordum yatagımdayken açıklıga bamtılar işte 4e geliyordu saat 8 9 cm dendi hadi bakalım dogum haneye neredeyse tam açıklık dedi eşimle dogumhaneye gectik doktoruma haber verildi doktorum geldiğinde ise eşim çıktı ve o an dogum basladı nasıl ıkınmam gerektiğini söylediler bana sancın geldikçe ıkın dedi 2 kez ıkıntım sonra ebe karnıma bastırdı en cok orada zordandım 3 kez bastırdıktan sonra bebeğimin sesini duydum ağladım haliyle ben oğlumu izlerken doktor dikişleri attı hiç hissetmedim onuda. Bu şekilde işte kısa kısa ve net bişekilde anlatmaya çalıdtım artık darısı sizlere inşallah 🤭🙏