Merhabalar,
Çok güzel ve kaliteli durduğu, ayrıca ergonomik olduğu için chicco myamaki kanguru siparişi verdim. Eve geldi fakat sanki biraz büyük. Acaba ergonomik kanguruların hepsi mi böyle, biz mi bilmiyoruz anlamadım. Kullanan bilen varsa yorumlarını yazabilir mi?
Link: https://ty.gl/8r5abhlo