Hanımlar birşey sormak istiyorum.. Dün kontrole gittim ultrasonda bebğin duruş pozisyonun farklı olduğunu söyledi doktor hatta defalarca bu çocuk nasıl duruyor bu nasıl birşey diye tekrarladı ölçümleri yaptı lakin öyle net birşey söyleyemedi bi garip hissediyorum kendimi.. Yaşayanlar var mı biraz morel istiyorum galiba.. Birde kasık ağrım oluyordu canımı alacak şekilde doktora söyledim sertleşme oluyormu dedi bende hayır olduğunu belirttim sertleşmenin açılımını da yaparsanız çok iyi olur ? Birde 18+5 iken magnezyum verildi.. Hepsine bir cevap alırsam çok iyi olur hanımlar hakkınızı helal edin uzun oldu 🤩❤️