FHKK değerlerin normal sınırlarda hep kullandığın kan ilacı vitamin varsa onlar yapıyor olabilir birde sıcaklar ben normaldede sıcakta kaşınırım şimdide kaşınıyorum. Birde kan arttıkça kaşıntı yapıyor yengem hamilelikte kan ilacı kullanmaya başlayınca hep kaşınır hatta kanatırdı ama kandan demişti doktor ilaçlardandır.